E.H.B.O. vereniging Susteren verzorgd EHBO assistentie bij alle soorten evenementen. Er wordt gewerkt met teams van 2 personen die goed zijn uitgerust en opgeleid voor hun taken. Het aantal teams wordt bepaald in overleg met de organisatie, op grond van het aantal bezoekers en het grote van het terrein. De kosten per team bedragen € 20.00 per uur, exclusief kilometer vergoeding als het evenement buiten de gemeente Echt- Susteren plaats vindt. En als er in de vergunning aantekening drank & drugs verplicht is dan zijn de kosten per team € 25.00 per uur.
Een team (of teams) zijn uitgerust met goed gevulde EHBO tassen, defibrillator en portofoons. De organisatie van het evenement zorgt voor het menselijk wel zijn van de EHBO’ers en een goede ruimte op het terrein waar eventueel gewonden kunnen worden behandeld, c.q. kunnen wachten op verder vervoer. Mocht er geen ruimte aanwezig zijn dient men dat bij de aanvraag te vermelden, dan word er door ons gezorgd voor een verplaatsbare ruimte. Ook dient de organisatie te zorgen voor een vrijwilligers verzekering.
Om een aanvraag in te dienen, kunt u een mail sturen naar evenementen@ehbosusteren.nl